• Facebook Page: 217644278089
  • Twitter: singletrack_dk
  • Vimeo: singletrackdk
Banner
Banner
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Alt og intet om MTB i Danmark og udlandet. Her er plads til det hele, så det er bare med at få skrevet nogle indlæg.
  • Side:
  • 1

EMNE: Nybegynder, siger hej.

Nybegynder, siger hej. 9 måneder, 2 uger siden #9443

Goddag de herrer og damer.

jeg er ny bruger og egentlig nybegynder på MTB området, jeg har her for en uge siden købt en Felt Q520 , og har i sinde at begynde at køre nogle ture i skoven, så jeg er herinde på forummet for at suge viden om alt lige fra tips til justeringer og bedre udstyr til hesten, samt gode og fede steder at køre, og selvfølgelig tips og tricks til selve kørsel i skovene.

så hej med jer og glæder mig til at snakke noget mere med jer alle.

Med Venlig hilsen

Feltgutten (rookie)

Sv: Nybegynder, siger hej. 9 måneder, 2 uger siden #9444

Velkommen til.

Hvor kommer du fra i landet, kunne jo være en fordel og finde en god lokal rute og begynde med. Hvor du fra gang til gang kan prøve og justere lidt på din cykel.

så hvis du kunne sige lidt om din geografiske placering, så kan folk nok hjælpe lidt med nogle lokale tracks.

kig evt. under menu punktet Nyttige MTB sager -> MTB spor i Danmark. der kan du finde nogle officelle tracks

Sv: Nybegynder, siger hej. 9 måneder, 2 uger siden #9445

Velkommen til du.

Dejligt at se en Felt. Det er ikke så tit det sker

Jeg har efterhånden rodet en del med min Felt Q620, og også udskiftet en masse, så måske jeg kan hjælpe

Se evt min profil hvor der ligger lidt billeder af min Felt.

Sv: Nybegynder, siger hej. 9 måneder, 2 uger siden #9446

Jamen jeg bor lige 50 meter fra Damhustorvet.

jeg er rigtig glad for "hesten", jeg kører på den hver dag til og fra arbejde., jeg fik den til 3000 hos jupiter så der er også service og falck "forsikring" med så det er jo fedt.

havde du hydrauliske bremser på fra starten eller har du selv bygget den lidt om? , XT skiftet har du vel også sat på efterfølgende?
Følgende bruger(e) har sagt tak: Poul Ishøy

Sv: Nybegynder, siger hej. 9 måneder, 2 uger siden #9449

Ja der var hydrauliske bremser på fra starten. Og det er de samme der sidder der endnu. XT bagskifteren er også "standard".

Jeg har skiftet kæde, kassette, kranksæt, krankbox og pullyhjul fordi det gamle var slidt op. Så har jeg også skiftet hjulsættet da jeg ødelagde det der sad på i et mega styrt. Og så er der kommet nogle lidt lækre håndtag på.. Og selvfølgelig nogle gode dæk og klikpedaler
Sidste redigering: 9 måneder, 2 uger siden af Martin Jensen.

Nybegynder, siger hej. 9 måneder, 2 uger siden #9453

Okay, det lyder som en hyggelig tur.

Jeg skal faktisk en hurtig tur i hareskoven på lørdag, lige kort men skal videre til Værløse bagefter men nu ved jeg ikke hvor du holder til i landet?

Sv: Nybegynder, siger hej. 9 måneder, 2 uger siden #9457

Hehe jeg bor ved Hammel, jylland

Nybegynder, siger hej. 9 måneder, 2 uger siden #9459

• Rico
  • IKKE ONLINE
  • MTB Rookie
Hej jeg bor selv i Rødovre, de steder jeg plejer at kører er: hareskoven, geel og rude skov og hvis tiden er presset har jeg kørt på vestvolden. Et fedt sted at presse sig selv er herstedhøje i vestskoven, der får man nogle hurtige højde meter i benene. Har også hørt at der skulle været lavet et nyt spor i vestskoven har dog ikke fået det kørt da min mtb fornyeligt er blevet hapset af en tosse. Men velkommen til:)

Nybegynder, siger hej. 9 måneder, 2 uger siden #9460

Det er ufatteligt med de tosser der ikke kan tjene deres penge på normal vis, det skal gå ud over os der har en ærlig hverdag!

Nå men jeg vil da tage et nærmere kig på de ruter.

Sv: Nybegynder, siger hej. 9 måneder, 2 uger siden #9461

Jamen velkommen.

Det slog mig lige at høre hvor meget der var skiftet på den Felt. Det lyder jo helt vildt. Kunne det ikke have bestalt sig, at have sat lidt flere penge i cyklen fra start, så havde det måske ikke været nødvendigt, (med undtagelse af hjul).

Kører selv Cube Reaction K18 fra 2009. Den kører rigtig meget skov, og jeg skåner den ikke. Den bruges ikke til dagligdagskørsel. Men jeg har kun skiftet krankset, kæde og den mindste og minderste klinge foran.

Jeg har kørt Cube lige siden 99, og det bliver jeg ved med

Nybegynder, siger hej. 9 måneder, 2 uger siden #9463

Men rico, vi kunne da tage nogle ture når du får en ny hest.

Sv: Nybegynder, siger hej. 9 måneder, 2 uger siden #9464

Jonas: Jo det kunne det måske nok. Men købte den som min første mtb for et par år siden. Og nu var det så slidt op. Krankboxen kunne nok godt køre videre men valgte at skifte den til en bedre når jeg nu var igang. Desuden var kranksættet af så lav kvalitet at der ikke kunne skiftes klinger. Så der skulle et helt nyt sæt til, og valgte selvfølgelig et af lidt bedre kvalitet.
  • Side:
  • 1

Tid til at oprette siden: 0.56 sekunder
warez,full,programlar,forum full programlar Film izle islam Dizi izle,Seyret Bilgi Blogu tema indir