• Facebook Page: 217644278089
  • Twitter: singletrack_dk
  • Vimeo: singletrackdk
Banner
Banner
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hjælp til valg af cykler til mor og søn
(1 viser) (1) Gæst
Alt og intet om MTB i Danmark og udlandet. Her er plads til det hele, så det er bare med at få skrevet nogle indlæg.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Hjælp til valg af cykler til mor og søn

Sv: Hjælp til valg af cykler til mor og søn 9 måneder, 3 uger siden #9408

• Henning
  • IKKE ONLINE
  • MTB Rookie
Både Cube Attention og Acid kan sagtens bruges i skoven. Jeg synes, du skal vælge den du bedst kan li’

Sv: Hjælp til valg af cykler til mor og søn 9 måneder, 2 uger siden #9465

• Rikke
  • IKKE ONLINE
  • MTB Rookie
Hej igen,

Så har jeg her til aften fået leveret min cykel - jeg valgte en Cube Acid.

Desværre var der en lille ridse/skramme på ca 0,5 cm gange 0,5 cm i den - helt ind til stellet - er det ikke lidt skidt? For det første er jeg lidt ærgerlig over, at cykelhandleren laver den første ridse - men hvis det kan skade cyklen (jeg har læst mig til, at ridser kan give rustskader) er det bare rigtigt ærgerligt.

Cyklen "knaser" også i gearene og er langsom til at skifte gear. Takker ligesom lidt over. Er det normalt ved en ny cykel? Skal den bare køres lidt til, eller skal jeg kontakte forhandleren?

Har I nogle råd?

Hej fra Rikke

Sv: Hjælp til valg af cykler til mor og søn 9 måneder, 2 uger siden #9467

Ned til cykelhandleren med cyklen, den skal naturligvis være iorden når den er ny. Mht ridsen ville jeg spørge om et lille nedslag i prisen eller måske lidt udstyr. Tror ikke den har betydning for rustdannelse.
Cube elite hpc

Sv: Hjælp til valg af cykler til mor og søn 9 måneder, 2 uger siden #9472

• Henning
  • IKKE ONLINE
  • MTB Rookie
Hej Rikke

Tillykke med din nye cykel.
Min Acid kørte som en drøm fra ny, og gør det stadigvæk mange kilomenter senere, så du må have cykelforhandleren til juster dine gear!

Mht. ridsen synes jeg, ligesom Rune, at du skal en eller anden form for kompensation, med mindre det en slem/stor ridse, så ville jeg lad handlen gå tilbage.
Men er det ”bare” en lidt ridse, synes jeg forhandleren skulle udbedre skaden bedst muligt.
Men din nye cykel ruster ikke, da den er lavet af aluminium.

Sv: Hjælp til valg af cykler til mor og søn 9 måneder, 2 uger siden #9474

Rikke skrev:

Cyklen "knaser" også i gearene og er langsom til at skifte gear. Takker ligesom lidt over. Er det normalt ved en ny cykel? Skal den bare køres lidt til, eller skal jeg kontakte forhandleren?

Har I nogle råd?

Hej fra Rikke

Du skal nok have justeret gearene. Der er masser af guides på nettet til hvordan man gør det. Ellers må du lige omkring cykelhandleren og se om han kan hjælpe.
  • Side:
  • 1
  • 2

Tid til at oprette siden: 0.41 sekunder
warez,full,programlar,forum full programlar Film izle islam Dizi izle,Seyret Bilgi Blogu tema indir