• Facebook Page: 217644278089
  • Twitter: singletrack_dk
  • Vimeo: singletrackdk
Banner
Banner
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Alt og intet om MTB i Danmark og udlandet. Her er plads til det hele, så det er bare med at få skrevet nogle indlæg.
  • Side:
  • 1

EMNE: Bog om MTB

Bog om MTB 2 år, 6 måneder siden #3243

Hej igen.

Mangler en god bog om MTB, om det er teknik på cyklen eller rep af cyklen betyder ikke noget.

Men bare det er MTB biblen jeg får fat i, så er jeg tilfreds

Har i en ide til en bog, så er det super

Mvh
Jesper

Sv: Bog om MTB 2 år, 6 måneder siden #3244

Haynes laver en: www.haynes.com/products/productID/14 - alt vedr. vedligehold og rep. af cyklen

Sv:Bog om MTB 2 år, 6 måneder siden #3252

• Emil Berg
  • IKKE ONLINE
  • Singletracker
Hej Michael

Der er lige udkommet en dansk MTB bog, som kommer godt rundt omkring de fleste aspekter af MTB-sporten.
Link til bog

Kan informere om at der er en anmeldelse på vej af den meget snart her på singletrack. Glæd jer!

Mvh
Emil Berg

Sv:Bog om MTB 2 år, 6 måneder siden #3253

DGI har dette hæfte klik
Sidste redigering: 2 år, 6 måneder siden af Henrik Mikkelsen.

Sv:Bog om MTB 2 år, 6 måneder siden #3269

Ja jeg leder også efter noget læsestof specielt omkring vedligeholdelse af cykel. En hurtig søgning på Amazon giver jo et hav af muligheder hvor det største problem næste bliver at vælge den mest aktuelle. Er der nogen der kan give et bud på hvilken af disse der er bedre eller bedst. The Haynes Bicycle Book kan jeg ikke finde i en nyere udgave end 2001

vh
Lennart

Sv:Bog om MTB 2 år, 6 måneder siden #3270

Hej Jesper

Nu er dette godt nok noget du skal læse på din Pc, men der er meget godt læsestof her.

Prøv at kigge lidt på det : www.cykeltutor.dk/

Mvh. Klavs

mtb.JPG
Sidste redigering: 2 år, 6 måneder siden af Klavs Jensen.

Sv:Bog om MTB 2 år, 6 måneder siden #3271

Emil Berg skrev:
Hej Michael

Der er lige udkommet en dansk MTB bog, som kommer godt rundt omkring de fleste aspekter af MTB-sporten.
Link til bog

Kan informere om at der er en anmeldelse på vej af den meget snart her på singletrack. Glæd jer!

Mvh
Emil Berg

Spændende!

Henrik Mikkelsen skrev:
DGI har dette hæfte...

Tak for link! Denne tråd kan jo næsten blive et mekka hvis det kan fortsætte med flere gode bud. CykelTutor vil jeg da i hvertfald undersøge nærmere...
  • Side:
  • 1

Tid til at oprette siden: 0.40 sekunder
warez,full,programlar,forum full programlar Film izle islam Dizi izle,Seyret Bilgi Blogu tema indir