• Facebook Page: 217644278089
  • Twitter: singletrack_dk
  • Vimeo: singletrackdk
Banner
Banner
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Alt og intet om MTB i Danmark og udlandet. Her er plads til det hele, så det er bare med at få skrevet nogle indlæg.

EMNE: Cykeltøj

Sv: Cykeltøj 10 måneder, 2 uger siden #9106

Prøv at kigge en tur i Bilka, deres Ozon cykeltøj er billigt og absolut iorden til pengene. Jeg har trøje og buks derfra, samt et andet sæt som har kostet over det dobbelte og sættet fra Bilka er lige så godt, synes jeg.
Men prøv tøjet for der er forskel på hvad div. firmaer betragter som S,L, XL OSV. Og bla, så er der forskel på hvor lange bukserne er.
Og som Rasmus nævner Fusion, det er også godt til prisen

Sv: Cykeltøj 10 måneder, 2 uger siden #9108

Helt enig. Købe det du syntes sidder bedst og føler dig godt tilpas i.

Har dog selv gode erfaringer med at have nogle lidt baggy shorts ud over de almindelige cykelshorts når det er vådt og mudret. De tar det værste og man få ikke helt så meget sand og mudder i puden. Det kan være svært at få vasket ud igen.

Har også købet et par decideret regnbukser i 3/4 længde. Det er mest behageligt når de går ud over knæene.

Sv: Cykeltøj 10 måneder, 2 uger siden #9109

Mange tak for svarende

Går i krig med tøj køb.
"When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you'll be successful"

Sv: Cykeltøj 10 måneder, 2 uger siden #9112

Langærmede skiundertrøjer købt i Føtex for 3 for 100 er jeg rigtig glad for, når temp. ikke er over 15 grader. Er behagelige både med anden trøje udover eller uden

Sv: Cykeltøj 10 måneder, 2 uger siden #9118

Er der nogle her inde der har erfaring med disse bukser?

www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=78348

Er der nogen form for indlæg i skridtet eller skal man ud og have ja normale cykelbukser inden under?

Mvh

Mathias
"When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you'll be successful"

Sv: Cykeltøj 10 måneder, 2 uger siden #9119

De er uden indlæg.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Mathias Møller

Sv: Cykeltøj 10 måneder, 2 uger siden #9120

Øv øv så skal jeg ud og have 2 par.

Sv: Cykeltøj 10 måneder, 2 uger siden #9132

Når jeg fik købt et par gode Craft cykel short.

Næste punkt ja i må undskylde alle de spørgsmål

Mem er der nogle af jer der har prøvet eller har erfaring med disse shorts fra FOX

www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=74119

Mvh

Mathias

Sv: Cykeltøj 10 måneder, 2 uger siden #9149

Er der slet ikke nogle der har prøvet de her shorts ?

Sv: Cykeltøj 10 måneder, 2 uger siden #9155

Hvis alt synes under kontrol, kører du simpelthen ikke hurtigt nok.

Sv: Cykeltøj 10 måneder, 1 uge siden #9168

Mange tak skal du have Michael

Sv: Cykeltøj 10 måneder, 1 uge siden #9179

Jeg har et par Endura Hummwee 3/4 og et par Endura Singletrack short, dem er jeg super glad for, Humwee har et indlæg med som kan klipses af og de paasser også i singletrack modellen

Sendt fra min U20i med Tapatalk2

Tid til at oprette siden: 0.43 sekunder
warez,full,programlar,forum full programlar Film izle islam Dizi izle,Seyret Bilgi Blogu tema indir