• Facebook Page: 217644278089
  • Twitter: singletrack_dk
  • Vimeo: singletrackdk
Banner
Banner
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Forum for spørgsmål ang. udstyr samt værksteds relaterede spørgsmål.
  • Side:
  • 1

EMNE: principia mtb mv.

principia mtb mv. 9 måneder, 1 uge siden #9513

• Bo Bjørn
  • IKKE ONLINE
  • MTB Rookie
Hej

jeg er ny her i forummet så har lige et par spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med

Jeg har netop fået at vide af min cykelhandler at min avenue skal byttes, ifm. en reklamation da der var en lakfejl på stellet.

Held i uheld kan man sige, for mit kørselsbehov vil ændre sig over den næste tid, og han har tilbudt at jeg istedet for min Avenue kan få en Principia mtb som nedenstående

www.schmidtcyklerranders.dk/webshop/MXC-Team-29/

Jeg overvejer så at købe et par smallere dæk til principiaen, og bruge den som landevejscykel også, og så skifte dæk når jeg er i skoven. For mig at se vil det være snedigt nok, da jeg slår to fluer i et smæk, og jeg slipper for at leje en mtb hver gang jeg er i skoven - men min kæreste mener ikke jeg er så snedig.

Hvad siger i? Evt kommentarer til cyklen modtages også gerne

Sv: principia mtb mv. 9 måneder, 1 uge siden #9514

• Lars T
  • IKKE ONLINE
  • Kratlusker
Hej.

Synes da du er ret snedig, altid fedest med sin egen mtb som man kender. du kan jo evt købe et sæt billige fælge sammen med de landevejsdæk, så du undgår dækskifte når du skal afsted i en fart.

Principiaen ser fin ud, den var jeg ikke bleg for at springe på. Der har du en cykel i mange år ( hvis ellers folk kan lade den være i fred )

Jeg har selv en principia ( kulfiber racer ) og det er den bedste racercykel jeg har ejet!!

Sv: principia mtb mv. 9 måneder, 1 uge siden #9516

• Bo Bjørn
  • IKKE ONLINE
  • MTB Rookie
Godr at høre jeg ikke er den eneste der syntes det er en god ide

Sv: principia mtb mv. 9 måneder, 1 uge siden #9517

Altså jeg havde ikke tøvet et sekund. Selv bruger jeg min 29´ til at cykle til og fra arbejde 14 km hver vej og det spinner derud ad, også på mtb dæk.
Det er lidt bøvlet at skulle stå og skifte dæk hver gang du vil i skoven, så behold du bare dine mtb dæk på.

Sv: principia mtb mv. 9 måneder, 1 uge siden #9518

• Lars T
  • IKKE ONLINE
  • Kratlusker
Enig med Bjarke, jeg har selv kørt en del asfalt på racing ralph uden problem, kender ikke smart sam men tror de er meget lig. Det er først når du sætter grovere a´la nobby nic på, det kan mærkes men det kan stadig lade sig gøre. God fornøjelse.

principia mtb mv. 9 måneder, 1 uge siden #9521

Smart Sam er fine på asfalt. No problemo.

Sv: principia mtb mv. 9 måneder siden #9569

Det kan godt gå hen og blive en dyr fornøjelse at købe nye dæk med fælge. For at skulle skifte dæk hver gang man skal i skoven er jo ikke til at holde ud.

Behold dækkene på, evt. nogle mere allround, og så reguler lufttrykket alt efter hvad du kører på.

Ellers en fin cykel.

Sv: principia mtb mv. 9 måneder siden #9588

Jeg kører også Principia MTB (blot en anden model), og kvaliteten af stellet er fremragende.
De øvrige komponenter på din model der, er også helt i orden.

Enig med de øvrige omkring dækvalg - Nobby Nic giver lidt ekstra "træning" på asfalt, men du kan sagtens køre afsted på de mere allround dæk.

Afsted til skoven det går.....
  • Side:
  • 1

Tid til at oprette siden: 0.43 sekunder
warez,full,programlar,forum full programlar Film izle islam Dizi izle,Seyret Bilgi Blogu tema indir